2014

Stress, lycka, nervositet, presenter, tårta, bullar, kakor, panik, ost, kex, räkor, vin, drinkar, snittar, skratt, 50 shades, dans och skitsnack är nog några ord som stämmer in på min födelsedag, nyår 2013. Men nu är den tiden förbi och det är nytt år. Jag brukar tänka att allt ska vara nytt, inget ska vara som året innan, det ska hända nya grejer och det ska alltid bara bli bättre.
 
Det här året har börjat på bästa möjliga sätt, jag har fått mysa med min älskade pojkvän i 5 dagar. Allt känns så himla bra just nu, jag tror verkligen på att det här kommer bli att kickass grymt år. Jag har inget speciellt att se fram emot eller så, jag tror bara att det kommer bli bra ändå och jag tänker följa med vart det tar mig. Skita i vad andra tycker och bara bry mig om vad jag själv tycker.
 
Det är dags för mig att vända tillbaka livet, när jag slutade skolan i våras ändrades allt. Jag började sova 12 timmar om natten typ, äter skitdåligt och jättesällan, känner inte av hunger så mycket och har tappat kontrollen. Jag är inte mig själv, jag känner inte igen den personen jag är nu. Snart börjar jag skolan igen, för att samla poäng så jag kan söka till universitetet.
 
Mina planer för 2014 är att bli mig själv igen, hitta tillbaka till livsstigen, plugga och bara må bra.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0