110214

Ligger i badet och tänker. Snart ska jag åka till min älskade och det känns så skönt att jag ska få vara i hans närhet igen, även om vi bara varit ifrån varandra sen igår morse. 

Att vara ifrån varandra känns så otroligt jobbigt, även korta stunder när han bara är på jobbet. Kanske för att vi spenderat så mycket tid med varann men jag vill verkligen inte vara ifrån honom. Han är mitt allt, han är den jag kan luta mig mot när allt känns jobbigt och tungt. Den jag kan prata med när något har hänt eller något känns allmänt dåligt. 

På fredag har vi varit tillsammans i 2 månader, det har varit dom bästa två månaderna i mitt liv. Jag skulle inte vilja ändra på något, ha mitt liv på något annat sätt. Förutom om man tänker jobb och så kanske. Även om det varit upp och nergångar så vill jag inte något annat än att dela mitt liv med honom. 

Om några timmar är vi med varann igen. Jag längtar till fredag, jag vet att vi ska äta god mat och bara mysa då. Allt känna så himla bra! 

Allt handlar om honom, men ja, jag är nykär och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0