3 mars

Det är ett tungt huvud som landar på kudden ikväll. 
Ibland blir saker fel, man sårar människor man inte vill såra. Kan få dom att bli arga, ledsna och besvikna. 

Jag är nog ganska bra på det, jag är ganska bra på att göra mig själv ledsen, ångestfylld, och alldeles förstörd. 

Det viktigaste är att inte hänga kvar i det dåliga föralltid utan att försöka lösa det. 

I ett förhållande bygger man upp en tillit (det gör man även i vänskap, men kanske inte på samma sätt). En tillit som  gör att man helt enkelt ska kunna lita på varann och berätta allt. 

Jag har aldrig litat på någon som jag litar på dig johannes, ändå så har jag svårt att berätta allt. Men berättar man inte blir det fel och det kan sluta som i detta fall, i sorg, arghet och besvikelse. 

Ett ostadigt förhållande. Men utan dig är jag ingenting. Jag behöver dig och vi löser det här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0