080114

Igår låg jag och Johannes och bara pratade om allt möjligt innan vi somnade, det var så otroligt skönt att bara ligga och prata. Vi pratade bland annat om skola. Jag börjar ju skolan nästa vecka och det känns faktiskt rätt skönt trots att skola inte är det roligaste som finns. 

När jag låg där tänkte jag på hur lycklig jag är när jag är med honom, att en människa faktiskt kan få en så lycklig är helt otroligt. Vi har träffats i 3½ månad ungefär och pratat med varann varje dag, tiden går så sjukt snabbt. På tisdag har vi varit tillsammans i en månad redan. Jag har aldrig känt sån trygghet som jag gör med honom förr, aldrig känt att jag kan lita på någon så mycket som jag faktiskt litar på honom. Jag har rätt svårt att lita på människor men honom känner jag att jag kan lita på. 
 
Nu ska jag fixa mig lite smått så jag är redo att möta upp mina brudar om ett par timmar! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0