060114

Sovit 8 timmar, ska vända tillbaka mina sovrutiner och jag är trött och har extremt ont i huvudet. Skulle helst bara lägga mig ner och sova en stund till. 

Ska även äta frukost alldeles strax, vilket egentligen är liite sent att göra! Men det här är bara början. 

Jag har mina anledningar till varför jag sov mellan 02 och 10. Tanken var väl att jag skulle somnat tidigare och gått upp tidigare. Men jag låg och pratade med älskling till 02, vilket helt ärligt var kanske det bästa jag gjort. Det kändes så skönt, som en sten som lyftes från mina axlar, som ett tryck släppte från mitt bröst. Jag är så otroligt lycklig att jag får spendera mitt liv med honom, att han kan få mig känna lycka, trygghet, pirr i magen och allt sånt. Jag saknar honom så fort vi är ifrån varandra, men det är väl bara normalt när man är kär? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0